مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خوشم میاد از این آدمای آرزو دار!

تو مراسم سوم پسر عمه م اومده بود از ست بودن ماشین و گوشیش صحبت می کرد و می گفت زیبا بروفه 15 سال پیش تو یه فیلمی ماشین قرمز و گوشی قرمز داشت! از اون زمان تو آرزوووش بودم و من فقط با خودم فکر می کردم چرا حتی 15سال پیشم همچو آرزوی رنگی در دسترس و دور از دسترسی نداشتم؟! 


نظرات 3 + ارسال نظر
x 1395/07/22 ساعت 22:41 http://malakiti.blogsky.com

من کیف و شلوارم مشکی باشه اوج ست کردنمه !!!!!

من اصلا موندم که ست چی هست=)))))))؟

طـ ـودی 1395/07/22 ساعت 22:14

تو هیچی نگو :)))

=)))

طـ ـودی 1395/07/21 ساعت 16:11

من منتهی الیه ست شدگیم رنگ لاکم با دستبند یا کفش یا مانتومه مثلا، که همونم گاهی حاصل نمیشه متاسفانه البته :))))

خیلی عالیه!!! :)))
من چی بگم که کلا تو کار ست کردن نیستم:/ :))))؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد