مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سنه قوربان آقام

من همیشه مداحی های ترکی رو دوست دارم، عزاداری به سبک ترکی کمی برام سنگینه ولی مداحی هاشون رو حقیقتا دوست دارم. مامانم میگه وقتی خیلی بچه بودم مسجدی میرفته که مداحش ترک زبان بوده و ترکی عزاداری می کردن...


+ دلم یه مراسم سینه زنی درس درمون می خواد، تنها سختمه برم. پس مثل هرسال می شینیم خونه و منتظر شبهای احیا میشیم برای رفتن به مسجد و آروم شدن

+ دل من در به دره، درمون دردش سفره... یه نفر نیست که یه شب ما رو زیارت ببره

+ وقتی خوب فکر می کنم می بینم بی شک از یارهای امامم نبودم و نیستم با تموم وجود دردم میاد. نیستم و هیچ وقت نبودم... کاش انسان پاک تری می بودم... من امسال اشکام خشک شدن، فکر می کردم بعد رفتن حامد که عاشق امام حسین بود باید خودمو از گریه هلاک کنم. اما دریغ از یک قطره اشک... دریغ، دریغ

نظرات 6 + ارسال نظر
مداد کوچک 1395/07/22 ساعت 19:08

سلام مگهانِ پرتقالیِ پررنگ و شفافم خوبی!!!
عزاداری هات قبول .حتا اگر در چهاردیواریِ دلت هم بوده باشی
خیلی قبول ......
و امّا نوحه گری های ترک :
بسیار عالیست ، سوای ترک بودنم . این رو واقعا و از ته دل میگم
مخصوصا صدای موذن زاده با ان نوحه مشهورش " زینبْ زینبْ "
و هستند نوحه های فارسی که همیشه اشک به چشم های آدم می آورند و خبر از غمهایی می دهند که باید بیرون بریزند .

خلاصه ی کلام .التماسِ دعا که این دعا الماس است .

سلام عزیز مهربانم
به به دختر آذری... هوای آذربایجان جانمون چطوره؟ همه چیز امن و امانه؟
آخی اون زینب زینب.. چقدر زمزمه ش کردم تو روزهای سختم
و التماس دعای شدید، من خیلی محتاج و ناپاک و نیازمندم عزیزم

کنکوری خاموش 1395/07/20 ساعت 16:24

منم هیچ جا نرفتم
دلژین همدردیم

عارفه 1395/07/20 ساعت 15:49 http://ruznamechi.blog.ir/

حالا داشتم امروز به مامانم می گفتم که دوستی دارم که همیشه در مقابلش احساس می کنم من چه قدر عقب تر از اونم
مگی می دونی واقعا همه چیز ظاهر نیست تو چادر سر نمی کنی و من چادر سر می کنم اما تو خیلی کارت درست تر از منه و خیلی جلو تر از منی
من هم روضه های ترکی رو دوست دارم مثلا هیچ چیز برایم بهتر از اون اهنگی نیست که جمعه ها می گذاشت ( ای گلم سوزلرین دی اثر یوخ) من با اون عشق می کنم. لحن ترک ها خیلی سوزناکه

چقدر تو نازنینی عارفه
دید خوب و مثبتت رو عجیب می پسندم، هیچ وقت نتونستم مثل تو خوب به دنیا نگاه کنم. بی تعارف

کنکوری خاموش 1395/07/20 ساعت 13:52

مگی ی سوال
شما اصن دسته روی نمی رین عایا؟!؟

من چند سال اخیر علاقه م به دسته ها و دیدن آشنا تو این شبها رو از دست دادم. پارسال تهران بودم و زیاد دیدم و حس خوبی هم داشتم، امسالم نمی دونم... دیشب برای پیاده روی شبانه که رفتیم دیدیم.

بدتر از تو من
هنوز هیچ جا نرفتم :/ شایدم نرم :/

فک کنم اونجا مراسم قشنگی داشته باشه، پاشو برو

Elsa 1395/07/20 ساعت 03:48

کاش انسان پاک تری بودم....

همممممم......... آیکون به فکر فرو رفتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد