مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بیایید کار های خوب خوب کنیم، مثلا لیوان کاغذی و گیاهی هدیه کنیم به مساجد و تکیه ها و هییت ها... :)

هیچ کس و هیچ کس و تاکید می کنم هیچ کس با یک بار چای خوردن در این لیوان های پلاستیکی سرطان زا سرطان نگرفته و از دنیا نرفته، همه ی ما این را می دانیم. 

روزانه چندین و چند بار در پیج های مختلف عکس از چای نذری در لیوان های پلاستیکی می بینیم و چندین بار واژه ی سرطان زا را در کامنتها می خوانیم و چندین بار توصیه به نخوردن چای های نذری در این لیوان های نا مرغوب، یعنی واقعا هیچ راه بهتری نیست؟ فقط حرف زدن از سرطان زا بودن و توصیه به نخوردن و ... 

من مثل خیلی های دیگر طعم چای های صلواتی را ترجیح می دهم به هزار چای خورده شده در بهترین کافه های شهر، من هم چای های نذری و صلواتی در آن لیوان های پلاستیکی سرطان زا را دوست ندارم، پس به اندازه ی هزینه ی یک یا چند چای در کافه های خوب شهر لیوان کاغذی و گیاهی می خرم و به هییت ها و تکیه ها می دهم، شما هم این کار را بکنید، خب؟ اینطوری صدها نفر در جای آن لیوان های پلاستیکی سرطان زا لیوان های سالم دستشان می گیرند و چای نذری می خورند و شما هم سهمی در نذری های خیابانی داشته اید.

و اگر این کار را کردید و از طرح میم. ر استقبال کردید، بگویید بیایم لیوان های قشنگ نذریتان را ببینم و کیف کنم:)  


+ همیشه از انتشار پستم در هر جای دیگری بدم می آمده این اولین بار است که استقبال می کنم از دیده شدنش! از این کارها کنید لطفا، منتظرم... عکس هم بگیرید لطفا تر :) 

نظرات 9 + ارسال نظر
x 1395/07/22 ساعت 22:45 http://malakiti.blogsky.com

کار خیلی قشنگیه ..‌..سعی می کنم تهیه کنم هر چند به تعداد کم

واقعا ادم با یه بار سرطان میگیره یا بهانه اس ؟! هوای شهر شما تمیزه .... خیلی جاها هست مردم هر‌روز با هوا سرب میخورن ! مواد نگهدارنده ی خوراکی ها سرطان زاست .... این وسط درگیر شدن ذهن بابت این مسائل به نظرم از هر ماده ی سرطان زایی اسیب رسان تر ِ

حتی خیییلی کم
نه عزیزم با یک بار، ولی وقتی میشه نذری سالم تر باشه چرا نباشه؟
وای طفلیا تو شهرای آلوده چقد اذیت میشن، بگردم:(

Negar 1395/07/21 ساعت 07:45 http://negarkhaton.blogsky.com

من اینو تو اینستات دیدم :) بتونم اجرا کنم حتما

:*
چند نفر اجرا کردن که خییییییلی ذوق انگیز بود واسم... ممنون میشم ازت:)

من... 1395/07/21 ساعت 00:44

بعده خوندن پستت با عاقای شوهر هماهنگ کردیم و پونصد تا گرفتیم‌ هدیه کردیم ب مسجد
کم‌ بود -____-
فک‌کردیم زیادم هس شاید :////
عسکم یادم رف بگیریم :////

هی واااای عکس من کووووووو؟ عزیز دلید چقدر شماها
خوشحالم می کنید چقدر شماها
500تا خیییلیه خیلی
ولی عزادارا زیادتر از خیلی هم هستن الهی عزادارهای واقعی باشیم همه مون عزیزم، ممنون و ممنون و ممنون

من... 1395/07/20 ساعت 11:05

چن‌ شبه هه ی ب این‌فک‌میکنم...
این پست واقعا تلنگر‌بود...
+میفرستم‌ عکسو ^.^

منتظرم :***

Fatima 1395/07/19 ساعت 23:53 http://ensanamarezoost.blog.ir

اره دیگه چقده ما برا همه چی غر می زنیم ،به جای غرغر کردن یکم عمل کنییییییم

شمام عمل کن:دی خب؟

Ali 1395/07/19 ساعت 20:19

Chashm

:) لطف می کنید.

خواننده ی مسافر 1395/07/19 ساعت 20:05

چه ایده ی جالبی:))))

بله عملی کنید چار نفرتون تو رو خدا:دی

ارغوان 1395/07/19 ساعت 19:03

واقعا خیر ببینی دختر خوب!

شما خیر تر ببینی الهی... لایق شمایی...شما :)

فاطمه 1395/07/19 ساعت 17:40

عزیزم بعد به چه نامی بزنیم عکسو:دی؟
طرح_لیوان_نذری_میم_ر :))))؟

خواننده های عتیقه :)) خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد