مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

رامسر

من اینجا دوست رامسری(ساکن رامسر) دارم؟


+ من خوبم، فقط نرسیدم کامنتا رو جواب بدم :| 

نظرات 12 + ارسال نظر
علی راد 1395/07/24 ساعت 00:45

سلاااااااااااااااام دی نمیدونم چرا همش گیر میکنه
گفتم سلام چون برا نظرتون احترام قائلم منم با برادر راحت نیستم میتونی صدام کنی علی یا هر اسمی که راحتی البت منهای الدنگ و امثالهم
اینکه خودمو متعلق به گیلان میدونم رو نمیدونم..درونیه یه حس درونیه. سریال خیلی قدیمی گل پامچال رو خیلی دوس داشتم و دارم چون تو گیلان بود البت اون موقع مگی نی نی بود. سریال پس از باران هم..
همین الان یکی از رفقا تماس گرفت که میخوام بدهی ات رو بدم.. اس ام اس اومد از بانک.. خوشحالم چون منتظر بودم بذارم تو بانک برا وام..
ساعتی پیش فیم کفش هایم کو رو دیدیم خیلی چسبید حتما ببین
خب باااااااااز؟ ولش میترسم اردنگی بخورم

سلام و صد سلام و درود و ...
من اصلا صداتون نمی کنم که مشکلی پیش نیاد:|
خیلی حس بیخودیه، خوبه من رشتی خودمو متعلق به یزد بدونم و بگم حس درونیه؟! نمیشه آقا شما در دسته ی خوارج قرار دارید.
راستی چی شد؟ عروس بردین خونه به سلامتی یا نه هنوز؟ ؛)

علی راد 1395/07/23 ساعت 15:56

تا الان نمیدونستم رامسری ها خودشون رو گیلک.. از این اطلاعات خوشم میاد..
من استانه.. انزلی و کشتی هاش.. رشششت و اسم روستا رو نمدونم.. نیگاه ما خودمو تو مازندران و مخصوصا جنوب مازندارن جاهای بکر مث سوادکوه و گزو داریم ولی به نظرم گیلان یه لول بالاتره.. یه جورهایی خودمو متعلق به گیلان میدونم.. خیلی از جاهاش تکه هایی از بهشتن..

حقیقتا منم چند نفری رو دیدم که میگفتن ما مازنی نیستیم و در واقع گیلک هستیم. یا هیچ کدوم نیستیم ولی قبول نمی کردن مازنی باشن:دی
خیلییی حس خوبیه مازنیا بهمون میگن سمت شما خفن تر و باحال تر و ایناست اصلا کیفم میده ها، چون واقعیت همینه:))) :دی
فقط یه چیز مجهوله، شما چرا گیلانی میدونی خودتو برادر؟ یادم نیست کجایی بودید ولی وسطای مازندران باید باشید. آملی بابلی جایی

علی راد 1395/07/22 ساعت 22:29

هیچ جا رشت شما نمیشه عاشق گیلانم. روستاهای رشت منو دیوانه میکنه. خیلی خدایی سربزه. من سرم ولی رامسر نیستم رامسر رو گویند عروس مازندران

اوف رشت که بهشششته آقای راد
کجاها تشریف بردین؟
رامسر بسیار دوس داشتنیه و بدونید که رامسریها خودشونو گیلک میدونن نه مازنی:دی
بعدترم اینکه مال ما بود به زور کردنش در سهمیه ی مازندران

مبینابانو 1395/07/20 ساعت 16:09

سلام مگی عزیز.منم اهل شمالم البته رامسری نیستم سارویم کاری بود در خدمتم

سلام عزیزم
به به ولی خیییلی دوری مبینای جان
جالبه که اینجا رامسری نداریم اصلا الکی مثلا من خواننده هام خیلی زیادن!!! :)))

کنکوری خاموش 1395/07/19 ساعت 21:11

مگی جان کجا غیبت زده!!؟!؟!!!!!!!؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!؟!؟!؟!؟!

:|
هستم بابا...

کنکوری خاموش 1395/07/19 ساعت 18:09

ما گاها ب رشت سر میزنیم.
مگی واسم دعا کن کنکور دارم.

چشم دعا می کنم، به به خوش میاین حسابی

کنکوری خاموش 1395/07/19 ساعت 17:54

حالا حتما باید رامسر باشه؟!؟؟
اگه همساده اش باشه حساب نی؟!؟؟
دور و برش چطور؟!؟!
مازنی باشه چی؟!؟؟
ما تقریبا با رامسر فاصله کمی داریم؟!؟
خیلی وقته میخونمت پ الان دوستیم.
خخخ

عزیزکم چرا قبول نیست؟ کجایی دقیقا؟
رامسر یه جریانی پشتش بود، مخلص مازنی ها :دی

منم از همون دوست رامسری پرسیدم دیگه
دوست منو تو نداره
خسیس نباش مگهان

:))))))
نداااارم، از مازنی ها خصوصی داشتم که اینجاهاییم ولی از رامسر نوچچچ

رگها 1395/07/18 ساعت 19:50

پیدا نشد ؟
برم رامسری بشم؟ :)))

بوخوداااا همین راه مونده انگار برامون :((

عاقو من فقط اومدم بگم رامسری نیستم : )

خیلی ازت ممنونم یعنی ندا جان:))))

من که دوس دخترررتم تاااج سرررتم
چرااا کم مینویسی پس

:)))))))
چون تو اینجا رو می خونی راحت نیستم:دی
مرسی، اه

الان آب و هوای رامسر چطوره؟؟ سرد نیست؟؟

الان مگه من رامسرم عزیز دلم:)))))))؟
پرسیدم در شهر رامسر دوستی چیزی دارم یا نه؟
رامسری گرامی بیا پاسخ گو باش:دی
ولی آب و هوای رشت و رامسر خیلی متفاوت از هم نیستن نه سرد که اصلا خنک بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد