مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

در آرزوی یک عدد ساعت سواچ جینگیلی و رنگی پنگی

ساعته رو که نشونم میده، یاد آرزوی کلکسیون سواچم میفتم.

حتی یکیشم نخریدم، اینقدر نشد و نخریدم که اتفاقای تلخ افتاد و کلا بی انرژیم کرد برای همچین خریدی... شرایط مالی هم پیچیده شد و باید از اندک پس اندازم بر میداشتم که این کارو نکردم. 


می گفتم ساعته رو که نشونم داد، گفتم خیلی خوشگله، واسه منم بخر...

گفت اگه عقدی چیزی کنی برات می خرمش، همینجوری که ساعت نمی خرن برا کسی... 

بعد فکر کردم واقعا چقدر خوبه اگه همه ی آقایون حواسشون به تولد و کادوی تولد پارتنرشون باشه، براش برنامه ریزی کنن و خرید کنن، هیچم نمی پذیرم که می ترسن پسندیده نشه و نمی خرن! مثلا خیلی مسخره ست برای من که خیلی علاقه به ساعت و عطر دارم برن تابلوی معرق(!) بخرن، این نادونی یک مرد رو می رسونه چون من هزار بار تو گوش عالم و آدم کردم چقدر عاشق سواچم و از نداشته هامه:دی 

خلاصه امیدوارم اگه یه آدم بی ذوق و بی حال می خواد نصیبم بشه کلا نشه:)) با شرمندگی باید عرض کنم هدیه و سورپرایز و ... از معدود قرتی بازی هاییه که برام مهمه! مثلا هیچ جشن و دور همی دوستانه و بزن و برقص و آدم دعوت کردن و شلوغ بازی واسم لذت بخش نیست. ولی این چیزهای ریز هست دیگه :-" :دی


+ جالب اینجاست که هر باری می خوام بخرم، میگم نه سواچ رنگی هدیه ش خوبه!!! و چیز دیگه ای می خرم جاش... اینطور نباشد که من بمیرم و ساعت رنگی پنگی به دست نکرده باشم.

+ طودی بدجنس هم تا بخواید ساعت چوبی کرد تو چش و چالمون و هی وای که مام هیچ هوس نکردیم!


نظرات 8 + ارسال نظر
مهدیس 1395/07/15 ساعت 10:48

سلام مگی

سلام :)

عارفه 1395/07/14 ساعت 13:48

منم هی جیغ زدم که بسی از این ساعت ها که بند های رنگی رنگی کلی داره و عوض می شود می حواهم ولی هیچ ی محلم نمی دهد

الهیییی عزیز دلم:))) می دونم می دونم از کدوما دوس داری
منم بچه بودم دوس داشتم( غیر مستقیم بهت گفتم بچه!!! =))))) )

قربونت برم عزیزم
باز خوب شد نگفتی سه تا ساعت بخرم به جای اون سه تا عینک!
آره خداروشکر دوستای خوبی دارم یکیش خود تو!
و البته خداروشکر تو هم دوستای خوب و گلی داری مثه من!
کتاب که عالیه! حرف نداره! ولی خب همین دوست عزیز و مذکور که میدونه من کتاب دوست دارم یه بار قبلنا برام کتاب خرید و خب راستش چشم بازار رو در آورده بود! بعد که خریده بود دیده بود که روش زده رمان نوجوانان! بچم فقط به قطرش و اسم خارجی نویسندش دقت کرده بود!
هیچ چی دیگه برا همین فک کنم دیگه میترسه کتاب بخره! میره سراغ گزینه های سیف تر!
خواهرم با در نظر گرفتن گلدونایی هم که خودم خریده بودم می گفت تو اگر بری خونه خودت یه عالمه گلدون داری!
هیچی دیگه با چنتا گلدون قراره شروع کنیم زندگی مشترکو!
پ.ن: دوست مذکور رو بسیار دوست می دارم.

:)))
وای چقدر خندیدم از اون نوجوانانه بودن کتاب
عزیزم شما رو کم سن دیدن بده؟! البته خیلی واقعی من اگر سنت رو نمی دونستم کمتر حدس میزدما بهت گفته بودم:)؟

مگییییییی
نگو که منم بعد از اینکه ساعت خوشکلم یک سال پیش از دستم افتاد تو چشمه و بعدم که پیداش کردم دیگه ساعت نشد برام هی این پروسه خریدشو عقب انداختم که هدیه بگیرم! دیگه در سفر اخیر بدون اینکه قصدشو داشته باشم دلم رفت پیش یه ساعت خوشکل تیسوت و آتیش زدم باقیمانده حقوقو!
چرا ملت به همه چی برای کادو دادن فکر می کنن به جز ساعت آخه؟؟!!می دونی من چنتا گلدون نفیس و گرانقیمت صنایع دستی از یکی از دوستام هدیه گرفتم صرفا بخاطر اینکه یه بار از دهنم در رفته و گفتم دوست دارم چیزای اینطوری! خوبابا آبشنای دیگه ای هم هستن!!

واااای تیسوت تیسوووت:دی
بهسا اومدی رشت باید از اینجا یک ساعت قشنگ بخری و به همشهری های ما سود برسونی بهت گفته باشم:)))
چون بهت نگفتم ولی ما در آخرین لحظاتی که باید شیراز رو ترک می کردیم رفتیم و سه عدد عینک خریدیم:| :))
خوشبحااالت عزیزم، چه دوستایی به به:دی
منم کتاب واااقعا واقعا واقعا دوست دارم و خیلی هم هدیه گرفتم میدونی که ولی ساعت های ارزونم داره سواچ... خب چرا هیچ کی به آدم سواچ کادو نمیده هوف

مروئه 1395/07/14 ساعت 08:51

ا منم عاشق ساعتهای سواچ هستم
الانم شدیدا دلم یه ساعت خوشگل میخواد اما اونی که من دوستش دارم تقریبا یک و خرده ای که استثنا سواج نیست هزار بارم پول جمع کردم بخرم ولی جاش رفتم طلا خریدم
منم عاشق کادو گرفتن اینقدر ناراحت میشم کسی(افراد نزدیک بهم) مناسبتها براش مهم نباشه و برام کادم نخره.دوستم دارم کادوم دقیقا همون چیزی باشه که دوس دارم حتی اگر تکراری هم باشه. مثلا من عاشق کیف و کفشم هزارتام داشته باشم کمم پس دوست دارم هی کادو بگیرمشونکه نمیگیرم وبه همه میگم پولشو بدین تا من به سلیقه خودم بخرم

خب من خیلی ساعت های گرون هم دوست دارم ولی فعلا به بیشتر از سواچ فکر نمی کنم چون میشه رویای دور از دسترس:|
پول هم بسیار می چسبه به عنوان هدیه

طـ ـودی 1395/07/13 ساعت 22:05

اصل هوس اینه که تنهایی نباشه، من رفیق خوبی ام اصن راضی نمیشم که خودم تنها حسرت بخورم همه رو شریک میکنم :))))

خیلی ازت ممنونم طودی... همیشه همینقدررر خوب باش، همینقدررررر بخشنده

تک مدی 1395/07/13 ساعت 19:39 http://unimodal.blog.ir

آخاخ مگی
گفتی ساعت و کردی کبابم
بعد دقییییقا همه میدونن من عاشق ساعتم اما هیچوقت کادوش نگرفتم:|||
تازه یه پیج هست یادم بمونه منشنت کنم!!:دی

وای منشنم کن عشق کنیم دوتایی :))))))
من بهت بگم امروز رفتیم ساعت فروشی و کلی ساعت دیدیم و من بی پووووووللل هیچی نخریدم، خیلی دلت نمی سوزه:دی؟
یکی می خواست بخره منو با خودش برد

منم هوسم شد رنگی پنگیشو بخرم خو :)) بیا دوس دختر من شو واست چادر بخرم

قبول می کنم!
من از امروز دوست دختر شما خواهم بود(نه اینکه تا دیروز پسر بودم!!!!!! والا با این حرفهاتون شما دهه هفتادیا:| )
:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد