مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

روبان

 کسی تا حالا از سایت روبان خرید کرده؟ آخه چرا اینقد دیدن لوازم آرایش حال خوب کنه؟ دوس دارم یه چیزی برای خودم بخرم ولی نمی دونم چی... شاید مداد چشم و رژ خوب باشه مثلا که هرچی باشه استفاده میشه بالاخره


+ معلومه دارم حواسمو از پست پیش پرت می کنم؟ 

نظرات 4 + ارسال نظر

خوبه سایتش ؟ معتبره ؟ قیمتاش قیمت کالای اصله ... اگه معتبره سفارش بدم هان ،؟

اوهوم خوب و معتبر:دی
چی می خوای بخری برام؟

هانی 1395/07/13 ساعت 12:02 http://www.hanihastam.blog.ir

من خرید نکردم،با تشکر

+انقد خوبه چرخیدن توی این سایتا!!

:|||

nila 1395/07/13 ساعت 10:55

مگی چقدرررر مهربونی آخه تو دختر....؟؟؟؟؟
روزه می گیری واسه عزیزی که دستش از دنیا کوتاههه...
مگی... برام دعا کن... خیلی دلت پاکه دختر... خیلی...
دقیقا شبیه زمانی که من اول دوم راهنمایی بودم... بعدا همه چی عوض شد...
بنظرم دیگه هیچ وقت اونجوری فکر نمی کنم!
اینجوری که تو فکر می کنی...
بنظرم دعای آدمایی مثل تو بهترین اتفاق دنیاس...
برام دعا کن مگی... خیلی خیلی زیاد دختر:-****

هاه... هنوز که نگرفتم. بخدا حس خجالت بهم دادی با این همه تعریف و ناراحت شدم خیلی
چون من ابدا خوب نیستم:(


وحشتناک بود

خیلی خیلی وحشتناک... :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد