مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شامی رودباری

امروز هی هوس یه چیزی کرده بودم که نمی دونستم چیه، بالاخره فهمیدم، اینکه خدا روزه داراشو یجور عجیبی سیر می کنه عجیبه ها، من هی میل به هیچی نداشتم که از رودبار(!) غذای محبوبم رسید.

وای وای وای شامی رودبااااری سرچشمه... 

آقا سوال من اینه شما ها که تنوع غذایی استانتون کمه همش خورش های تهرونی طور می خورین؟ خب خیلی دلم سوخت براتون که آیکون یک شکم پرست تنوع طلب


+ منتظرم یکیتون بیاد بگه ما از گیلان بیشتر تنوع غذایی داریم فقط... همچو ادعای پوچی به هیچ عنوان پذیرفته نیست. مرسی، اه :))

+ داریم حلوا درست می کنیم، جاتون خالی، من بخش دیزاین مشکی هاشو در دست گرفتم :دی تو استوری اینستاگرامم میذارم عکس پکسشو :دی 

نظرات 6 + ارسال نظر
*زهرا* 1395/07/15 ساعت 00:40

:دی :***

*زهرا* 1395/07/13 ساعت 17:03

اون حلوا ها خیلی خوشگل بودن! چجوری مشکیشون کردین؟ :دی ببخشید من کلا هیچی از اشپزی نمیدونم قطعا سوالم خیلی مزخرف بود !!ضمنا ما میخواستیم حلوا قالبی درست کنیم یه چیز افتضاحی در اومد ک نگو... :)) یعنی یه سینی کوچیک درست کردیما...اما واقعا پر دردسر بود و سخت و جان فرسا!

عزیز دلمی:)) اونا مال تزیینات حلوا بود. انشالله فرصت کنم عکسش رو خواهم گذاشت
خیلی بامزه میگی از تجربیات آشپزیت همیشه خنده م می گیره

مروئه 1395/07/13 ساعت 10:14

سلام مگی جون والا فک کنم ترکها هم تنوع غذایی داشته باشن زیاد به خصوص ما که از 6 طرف به ترکیه و آذربایجان و نمیدونم این ور و انور میرسم.
ولی کلا ما شاید دو ماه یکبارم قرمه سبزی نخوریم گاهی واقعا هوس خورشت میکنم اینقدر که تنوع غذایی خونه ما زیاد هست و تقریبا دوماه یکبار نوبت هر غذایی میرسه
پینوشت:منم وقتی روزه ام شدید تا افطار دوهزار مدل هوس میکنم آخرم هم یا نون پنیر میخورم یا سبزیجات بخار پز و یه لیوان هم آب و گلاب

بیا...
عزیزم ما ثبت شده ایم در رکورد جهانی تنوع غذا...بوخودااا حرف الکی نمیزنم وقتی از تنوع غذایی رشت و گیلان حرف میزنم:دی
ترکا دستپخت های خوبی دارن ولی، من مرغشونم خوردم حتی(مرغ رو خیلی خیلی سخت و با اکراه می خورم)
+ افطار.. منن دقیقا همیشه چای می خورم=))))))))

آخ آخ هوسم شد... نوووش جووونت
قبووول باااشه.اخ اخ حلوا هم هوسم شد... خدایا یه نذری امام حسین همین اول کاری برسون دیگه

بدتر از من هی هوس کن تو، خب:))؟

امین 1395/07/12 ساعت 23:22 http://pll.blogsky.com

یادم رفت بگم مگ
خوزستون که ما هستیم هیچ نوع غذایی نداره
تنوع غذایی مون کجا بود اصلا
بیا بگرد ببینم تو تنوع غذایی می بینی
اصلا ما غذا نداریم

الان یادم نمیاد غذایی خوزستونی اسم ببرم

:))) خیلی بامزه بود که ما اصلا غذای محلی نداریم!!!

امین 1395/07/12 ساعت 23:20 http://pll.blogsky.com

میرزا قاسمی دوس دارم به سبک شمالی حالا بخاطر تو مگ گیلانی یا رشتی
مامان همیشه درست میکنه با اینکه از اسمش یه جوری بود واسم ولی وقتی امتحان کردم واقعا خوشم اومدش
خو چیه خوشمزه اش خب
حلوا درست میکنی
درست شنیدم حلوا ، حلوا یه نوع غذا هستش یعنی
یا همون حلواها که ...
شیرینه که من خوشم نمیادش ، مامان درست میکنه ولی چندبار ناخونک زدم چرب بود واسم و سرم گیج میرفت
اینستا رو چک کنم ببینم گذاشتی عکسشو
نه نگذاشتی هنوز

بله اسم بسیار عجیبی داره، مثه اسم غذاهای ترکی اسم آدم روشه:دی
حلوا ده ها مدل هست و مسلمه که همه همه جوره ش رو دوست ندارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد