مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

صبح باید با نون تازه شروع شه:)

صبح که رفتیم نون بخریم گفتم من نظرم عوض شد. صبحا من میرم نون تازه می خرم، خیلی رمانتیکه... 

برگشت و چپ چپ نگاهم کرد، گفت امیدوارم حرف نباشه و تا ابد یادت بمونه تصمیم و حرف امروزتو:دی 


+ تو کل عمرم 4 بار فکر می کنم نون خریده باشم!

+ پیاده روی صبح خعلیی می چسبه، خعلی

+ امروز عمه م بعد دو ماه از خونه ش به قصد خرید مایحتاج خونه رفت بیرون، عزیز دلمه... عزیز دلم



نظرات 1 + ارسال نظر
هانی 1395/07/11 ساعت 00:44 http://www.hanihastam.blog.ir

نون تازه وقتی خوبه که یکی دیگه بگیره!! فککن تو سرمای رشت پاشی بری نون بگیری. /-: مگه مازوخیسم داری :|

خیلی خوبه بابا حال میده گاهیش:دی
حالا شاید من در آینده رشت نبودم و سرمای رشتم نبود:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد