مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نارنجی ترین روز مهر ماه بود اصلا :*

امروز یک روز نارنجی بوده، از این خفن تر که یه بسته ی خوشگل به دستم رسیده؟ بعد می دونید محتواش نارنجی بوده؟ بعدتر رفتم مهمونی غذاشونم نارنجی بوده؟ حالا نمیگم من دوس نداشتم غذاشونو ولی نارنجی بودنش خیلی سر ذوقم آورد. 

آقا سوال من اینه شمام هر ده روز یک بار آبگوشت می خورین؟ 


+ عارفه تو خیلی خوب و نازی...

+ من خیلی بد و بی شعورم، تنبلی می کنم برای هدیه دادن... خدا جون ممنونم که دوستام عین من نیستن *_*

+ من استوری اینستاگرام رو خعلی دوس دارم، توشم می خوام همش فعالیت کنم(!) واسه همون تعداد اندکی که می بینن. آقا آپدیت کنید اینستاگرامتونو لدفن، دلیل علاقه ی وافرم بهش همون موقتی بودنشه، می بینید وقایع لحظه ایم رو از اون ورم دیگه جایی ثبت نمیشه دری وریهام:))

نظرات 2 + ارسال نظر
عارفه 1395/07/09 ساعت 11:17

اااااا اتفاقا من آپدیت کرده بودم و حالیم نمی شد که این چیه مثلا دوستم یه عکس گذاشته بودم رفتم تو پیجش می بینم عکسه نیست می گم خدایا چی شد:))))
این به خاطر خوبیه تو مگی
ما چون هنوز گاز خونه جدید درست نشده برنامه غذایی امون هر چی راححت بشه پخته

عه!
خیلی خوبه چون مثلا من اگه پست بذارم پنجاه نفر لایک کنن اینجوری همش 25نفر می بینن استوریمو خلوت و راحته:)))
چه برنامه غذایی خوبی

ریحانه 1395/07/08 ساعت 19:00

یادمه قبلنا که اینستا نداشتین میگفتی نمیتونم با اینستا ارتباط برقرار کنم و دو دل بودی که پیج بسازی ولی الان خوبه که بابعضی قسمت هاش خ حال میکنی:) تبریک.
راستی ایمیل ما هم قاطی کرده.چرا اینجوری شدن یهو؟!!.
از شمال به شمال امیدوارم خوش بگذره:)این مسافرت های پاییزی خیلی میچسبه مخصوصا اگه سفر یهویی باشه.حیف نمیشه تجربش کرد. من الان دلم فقط مشهد میخواد که امیدوارم بطلبه دو روز کوتاه با مادرم برم زیارت .پست اخر اینستات راجب اون توریست بنده خدا دیشب کلی خندیدم
پاییزت پر از روز های پرتقالی و نارنجی و ایام به کام

بلی بسیار می چسبه سفر ما یک روزه بود عزیزم
زود برگشتیم و سفر کاری بود.
انشاالله بطلبه و بری واسه مام دعا کنی از ته دلت
مچکککرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد