مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بابالنگ دراز

من چیزی ازش می دونم که اون نمی دونه، یعنی نمی دونه که من اینو درباره ش می دونم. گاهی نگران میشم و میگم نکنه کسی هم درباره ی من چیزی بدونه و خودم ندونم که اون می دونه...

این خیلی لرزناک و ترسناکه

نظرات 5 + ارسال نظر

ما یه جمع ۵ نفره داریم که همه همه چیو میدونن درباره هم ولی قراره که هیچکدوم نفهمیم که اون ۴تای دیگه میدونن...فقط دلم میخواد ببینی چجوری همو دور میزنیم:)) آخرشم لو میریم همیشه...

هی وای یه ذره درکش برام سخته یعنی چی خب:/ :دی؟

سلام؛ با "تخریبات انتخاباتی" بروزم ... لطفا سربزنید و نظرتون رو راجع به موضوع اعلام کنید.

اگر مایل بودید وبلاگ رو دنبال کنید و برای تبادل لینک هم اطلاع بدید.

هانی 1395/07/07 ساعت 09:55 http://www.hanihastam.blog.ir

چرا باید ترسناک باشه؟ تازه مگه چیزایی که ممکنه یک نفر بدونه چقد میتونه خصوصی و مهم باشه؟؟

هیچی خیلی عمومی...
ولی من دوس ندارم بیش از اطلاعاتی که به کسی میدم ازم بدونن، دلیلش هم نمیدونم. شوکه میشم وقتی میفهمم مثلا یکی میگه از فلانی که حرف میزنی و فلان نسبت رو باهات داره دخترخاله ی بابات نیست؟!؟!؟
در صورتیکه من اصلا اینو نمی خواستم بگم!!!

چیزی نیست که من راجع بهت بدونم و تو ندونی
ولی این پست کوتاه انقد بدونه و ندونه داشت یاد این شعر افتادم
آن کس که بداند و بداند که بداند
اسب خرد از گنبد گردون بجهاند
آن کس که بداند و نداند که بداند
آگاه نمایید که بس خفته نماند
آن کس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به منزل برساند
آن کس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند

: )

هاها...مچکککرم :)

اخ اخ اخ خیلی وحشتنااکه :))) منم تو بیمارستان یه عده رو میشناسم یه چیزی میدونم ازشون بعد اونا من و نمیشناسن :))) یکیشون که صفحهی پابلیک اینستاش رو هم دارم :))) فوضولم خووودتی

:))))
اوهوم درک کردی حسمو:داصلا نه که چیز بدی بدونم ازشون که، چیز عادی که خودشون نگفتن و من کشف کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد