مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

صبح بخیر

امروز روز مباهله ست، اگر فرصتی دارید درباره ش مطالعه کنید که مثل من بی اطلاعات عمومی نباشید؛) و اگر فرصتش رو دارید نگاهی به اعمالش داشته باشید و در نهایت اگر اهل روزه ی مستحبی هستید که خوشا به سعادتتون چون من فعلا روزه های قضام رو ادا نکردم و در واجبات مانده و درمانده ام چه برسه به مستحبات ؛) 


من امروز خوشحالم و حالا که برای نماز بیدار شدم بدون هیچ آلارمی احساس می کنم باید دلیل خوشحالیمو بگم، هرچند که خیلی غصه خوردم امروز و با روز نا آرومی رو گذروندیم و نمی دونم تا کی این اوضاع بد ادامه دار خواهد بود، ولی می تونم از خوشحالیم بگم که نه؟ هیچ چیز منو به اندازه ی قبولی عزیزا و دوستام تو دانشگاه خوشحال نمیکنه خصوصا اگر تو رشته های محبوبشون موفق به قبولی شده باشن و اینه که امروز واقعا خوشحالم، امسال سال پر قبولی و خوبی بوده گویا برای اطرافیانم، از بچه های 18 19 ساله مون تا کسایی که کنکور ارشد دادن و یا حتی برای مراحل بالاتر... خدا نگاه خاصشون بهتون باشه که دنبال علمید و مثل من بی دانش به زندگی ادامه نمیدید؛) 

و دوباره و پر انرژی، صبح بخیررر :دی *_*

نظرات 3 + ارسال نظر
اذر 1395/07/05 ساعت 11:23 http://azar1394.blogfa.com

سلام
عه جدی .من هم تازه فهمیدم
از روزه گرفتن گذشت

مروئه 1395/07/05 ساعت 09:08

سلام مگی کاش زودتر پستت رو خونده بودم
یادم رفت امروز مباهله است و روزه نگرفتم
ای وای من
پینوشت:منم حس خیلی خوبی دارم وقتی نماز صبح بدون آلارم بیدار میشم احساس میکنم ان روز روز خیلی خوبی برام

هانی 1395/07/05 ساعت 08:55 http://hanihastam.blog.ir/

صبح بخیــــــــــــــــر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد