مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دوس دارم با دوستام دوست شه ^-^

هیچ وقت اهل معاشرت با آدمهای جدید نبود، حالا که تو محیط کار و اجتماع قرار گرفته خیلی راحت تر و گرم تر با آدمها برخورد می کنه، خیلی آدمها رو بیشتر از پیش دوست داره و گاهی میگه چقدر فلانی نازه مگی، دوس دارم شخصیت مجازیشو(!) شنیدن اینا حالمو خیلی خوب می کنه. امروز یه دوستی میگفت اصلا می خوایم خواهرتو دعوت کنیم واسه تولد دوستمون کیک بپزه و من با خودم فکر می کردم چقدر دوس دارم خواهرم با دوستام دوست شه و دایره ی دوستای مشترکمون بیشتر و بیشتر شه هی...

یا دوست دیگه ای میگفت می خوای الان که تهرانه دعوتش کنم مثلا؟ و من چقدر خندیدم از تصور دوست شدن خواهرم با آدمای مجازی و چقدر حس جالبی بهم دست داد. دوست دیگه که میگم اینجا همیشه ساکته و یه دوست یواشکی و نازنینه، از اونا که احساس می کنم مال خودمن، که خاموشن و بی وبلاگ... یا شاید وبلاگ دار از نوع پنهونی(!) 

خیلی خوشحالم که خواهرم خیلی کمتر خجالت می کشه از ارتباط بر قرار کردن و گاها حتی خودش دوس داره قدم برداره برای ارتباط بیشتر... 

فردا روز شلوغی رو احتمالا در پیش خواهیم داشت، ساعت 6 صبح باید بیدار شیم و دست به کار برای درست کردن کیکی که باید چند ساعت بعدش تحویل داده بشه، خدایا مچکککرم که بهمون انرژی و امید میدی، فقط میشه یه کمی بیشتر تر بدی:* ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
گلسا 1395/07/05 ساعت 08:47

سلام مگی....
به زمان انتشار پستت نگاه کردم....چرا اینقدر کم میخابی...
اینستاتو میبینم قشنگه.....هم نوشته های وبت هم پستای اینستا.....
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد