مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تهران جدید

الهی من گربونش برم که الان تهرانه :)

وای وای وای خواهر داشتن خیلی خوبه، خدایا نگیریش ازم... 



+ برای کارش رفته و الان هم پالادیومه

نظرات 5 + ارسال نظر
مدادکوچک 1395/07/06 ساعت 12:05

صد در صد عالیه داشتن خواهر .
صد در صد
قربونِ خواهرخودمم برم منْ



شکلکِ‌لبخندِ تهِ دلی

مروئه 1395/07/05 ساعت 09:34

خواهر من تو زندگیم نقش های مختلفی داشته
خواهر،دوست،همسفر،همراه،همگام،همدم،هم قدم،
و کلا من دارم زندگیمو رو مرور میکنیم که بدون اون زمانیکه ازدواج مکنم و میرم چه باید بکنم اصلا مگه میشه بدون خواهرم من جایی برم کاری بکنم
کل تهران و شهرای ایران فقط با خواهر رفتم ولا غیر
پینوشت:ما همه وسایلمون مثل همه حتی در 90 درصد مواقع رنگشون هم شبیه همه و بعضا صبحها خواب آلود خواهر با وسایل من میره سرکار مثلا کفش منو پا کرده بود رفته بود سرکار یا مقنعه منو رو سر کرده بود رفته بود حتی حتی کیف منو برده بود.
اندفعه توی فرودگاه میخواستم بریم خرید کیفشو اشتباه برداشتم توی کیفم پول بود و طلا بود و گوشیامون بود وقتی در کیفو باز کردم و تا الارم از مغز برسه کیفه خواهر ناراحت شدم که کی وسایلمو از تو میف برداشته

سلام
نَمَنه؟! پالادیوم؟!
دختر روسه؟!

سلام
بله دختر روسه امروز پالادیوم بود:دی
برای کار شرکتیش

نفس 1395/07/04 ساعت 20:48 http://takenote.persianblog.ir/

بهترین هدیه ی دنیاست... همیشه خوب و شاد باشین در کنار هم

ریحانه 1395/07/04 ساعت 19:34

ایشالله همیشه در کارشون موفق باشن و بدرخشن عزیزم
خواهر داشتن از بهترین حس ها و نعمت های دنیاست مخصوصا وقتی یه خواهر داشته باشی فقط :)
+پالادیوم رو دوس دارم :) فقط از بوک لندش خاطره بدی دارم :(
باقیش پرفکت هست .مخصوصا قنادی هاش .فودکورتش هم خوبه.
پاییز تهران عالیه ایشالله بهشون خوش بگذره:)ما هفته اخر شهریور رفتیم فقط دو روز تونستیم بمونیم اونقدر هول هولی خرید کردیم اصن به هیچ جا نرسیدیم :( ایشالله به سلامتی برگردن پیشتون
عنوان این پست تهران جدید؟:)عزیییزمم.

خواهر خیلی خوبه خیلییی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد