مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عیدمون مباااارک باشه بچه هااا

همه دردها هنوز هستن، من خیلی خوب می دونم که داشته هامون رو باید بفروشیم و نداشته های عزیزان رو جبران کنیم. خیلی خوب می دونم شرایط زندگی سخت تر از پیش شده، حتی می دونم امروز لباس های پسر عمه ی مرحوم رو دادن بیرون... و همه ی اینا درده...

اینا رو گفتم که بگم با تمام اون تفاسیر حال دلم خوشه، نمی دونم چرا حقیقتا اما به جرات میگم از روز مرگ پسر عمه تا به امروز هیچ ساعتی در همین حد اندک حتی حال دلم خوش نبود. آخ آخ عید علی و محمده آخه، میشه مگه حال آدم بد باشه؟ الهی زیاد زیاد عیدی بگیرید و بدید، الهی معجزه تو زندگیتون ببینید و جیبتون پر پول و پر برکت بشه 

و هی خبرهای خوب بشنوید و اتفاق های خوب دور و برتون رخ بده، هی پدراتون بخندن و هی مادراتون خوشحال باشن و خواهر و برادراتون موفق باشن، و حالا خبر جدید خانواده ی محترم ما(!) اینکه دختر عمو جانم فارغ شده و یه دختر گوگولی به جمع خانواده مون اضافه شده، گرچه رابطه ی آنچنانی باهاشون نداریم، اما امید دارم قدمش برامون خیر باشه، که یقینا هست حتی اگر قرار باشه داراییهامون رو بفروشیم، فردا می ریم دیدن دختری از بهشت، همه عزادار بودیم و هیچ کدوم نکردیم بریم دیدن طفلی دخترک که با هزار امید بچه ای به دنیا آورده... فردا می ریم و دختری از بهشت رو می بینیم، زیبایی صورتش از همین نوزادی به مادرش شبیهه و به مادربزرگ مادری من(باور می کنید که مادربزرگ مادری بنده خاله ی دختر عمومم هست؟ یه همچو نسبت عجیبناکی داریم ما) اسم دخترک ما پارمیس ه:) امروز با کلی ذوق و شوق بی نگاه کردن به جیب نسبتا خالیمون با خواهر رفتیم و براش هدیه خریدیم که کنار هدیه ی مامان بذاریم. من از شب که خوابیدم چند باری از خواب پریدم و به اون خریدهای کوچولو فکر کردم و هی قلبم ریخته... 

 

 خدایا قلبم رو بزرگ کن و بهم ظرفیت درک و پذیرش کم شدن نعمتهام رو بده، نذار برای چند لقمه کمتر نا شکری کنم که من بنده ی حقیریم اگر برای لقمه های کمترم تو رو از خدایی عزل کنم. خدایا قلب اطرافیانم رو بزرگتر کن که ناخواسته دلم رو در این فشارهای سخت نشکنن، خدایا خودت هوای دلم رو داشته باش... امید رو به زندگیم برگردون و انرژی رو به خون و جونم، به زندگیم نگاه کن و به من قدرت نگاه کردن به خودت رو بده، بهم ظرفیت پیشرفت و بعد امکان پیشرفت بده، خدایا با تمام سختیها میفهمم چقدر نباتی، با تمام مشکلات می بینم که چقدر در پناهت حفظم کردی و دوست دارم بارها و بارها و بارها شکر کنم برای داشته ها و نداشته هام... خدایا ممنون

نظرات 13 + ارسال نظر
مداد کوچک 1395/06/31 ساعت 12:23

http://photos02.wisgoon.com/media/pin/photos02/images/o/2016/9/16/19/1474036291382712.jpg

عیدت مبارک مگی جونم ، این شاا... با کلی شادی ادامه دار برات باشه

ممنونم عزیز دلم، برای شما هم

مطهره 1395/06/30 ساعت 19:21 http://aban19.blogfa.com

سلام مگی ، عیدت مبارک
قدم نو رسیده مبارکتون باشه

سلام مهربون
دور هست از ما، ولی خیلی خیلی ممنون

شبنم 1395/06/30 ساعت 19:02

سلام مگی جون.... عیدت مبارک عزیزم.... ان شاءالله قدم کوچولوی ناز براتون پر خیر و برکت باشه

سلام عزیز دلم
مچکرم، خیلی خیلی کم می بینیم نی نی جان رو، ولی ممنون

ارغوان 1395/06/30 ساعت 17:22

من هم خیلی هدیه گرفتن برای نی نی ها رو دوست دارم!
قدمش مبارک باشه.
چشمتون روشن باشه به دیدنش. اینها قشنگیهای زندگی هستن.

:) ممنوووونم
شما خیلی دلت پاک و بزرگه، بایدم بچه ها رو دوست داشته باشی :)

آناهیتا 1395/06/30 ساعت 17:10

عیدت مبارک عزیز دل :*

تمام دعاها و آرزوهای خوب همراهت ..

علی 1395/06/30 ساعت 17:08

چقدر دل پاکی داری مگی گرامی
محکم و استوار به جنگ مشکلات برو. با اطمینان میگم پدر و مادرتون موفق بودن در آموزش های دینی و اجتماعی
اکثر انسان ها وقتی از اموالشون به دست غیر کم میشه رو به نا شکری میارن و شما هنوز شاکری و ما باید یاد بگیریم نگاه آرام و زیبای شما رو

چقدر شماها لطف دارید. واقعا

پرستش 1395/06/30 ساعت 12:19

عیدت مبارک مگییی جانم(:

عید شمام مبارک دختر :)

طلوع ماه 1395/06/30 ساعت 12:14 http://mmnnpp.blog.ir

سلام مگی جان.
عیدت مباااااااارک.
خوشحالم که حالت خوبه
قدم پارمیس کوچولو هم خیره انشاالله.
امیدوارم حال دلت همیشه خوب باشه.

سلااام طلوع جان ماه
خوبیم از انرژی های شماست، انشالله که خیره قدمش و پر برکت

سین مثل صاد 1395/06/30 ساعت 10:28

عید شما هم مبارک
اون دعا و خواستهای اخرتون از خدا عالی بود

عید شما هم
باشد که شنیده شود از بنده ی گنهکار :)

سلام مگهان عزیز
عید سعید غدیر خم مبارک باد

سلام عزیزم
عید شمام مبارک :)

delaram 1395/06/30 ساعت 08:22

Khoshhalam hale delet khobe dokhtar
Hamishe khob bashi

ممنونم مامان عزیز
از ته دل برای شمام خوشی و آرامش می خوام

هپی نیو بیبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد