مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مامانی ترین :)

یکی از عجیب ترین مامانی های دنیا رو دارم من، از این مدل مومن قرآن خونا که چادر به سر از این مسجد به اون مسجد میره، ادکلنهای خوب میزنه و معتقده رنگ مو فقط کاهی و طلایی(!) و عاشق ظروف استیل کورکماکزه(ممکنه اسمشو اشتباه بگم مطمین نیستم:دی) خلاصه خیلی عجیب و دوس داشتنیه...

بعد غذاهای فست فودی هم درست می کنه و با سواد اندکش می تونه حروف انگلیسی رو بخونه و اس ام اس بده و حساب کتابش هم عالیه و از همه بااحال تر، قهوه رو به چای ترجیح میده و وقتی می ریم خونشون جای چای با قهوه ازمون پذیرایی می کنه! امروزم بهم سفارش کرده اون قهوه ی رسیده از خارجستان رو ببرم بالا ببینیم با سایر قهوه ها چه فرقی داره طعمش.

ضمنا عاشق دامن کوتاه و لاک قرمز هم هست.


+ ایشون یک خانم ساده و غیر با کلاس 64 ساله ن، یک خانم مسجدی :دی

+ ایشون واسه هر چیزی یه اسم عجیب انتخاب می کنن و به قهوه هم چیز دیگه ای میگن حتی(!) و دلیلش بر همگان پوشیده ست، صرفا به ساختن زبان جدید علاقه دارن

+ اخیرا براشون سوال پیش اومده تو اینترنت هم کسی نیست حتی که دوستم داشته باشه؟!؟! به همین برکت اگر دروغ بگم! دغدغه ی این روزهاش این سواله و من واقعا نمی دونم چه جوابی بدم :| 


نظرات 10 + ارسال نظر
سین مثل صاد 1395/06/29 ساعت 09:09

ببخشید اگه شبیه صابره و خاطره انگیز

خاطره انگیز؟
برادر من یه آقای کوچکی بود که خواننده م بود به این نام... خیلی از من کوچیک تر و از یکی از شهرهای دور مرزی
خاطره کجا بود:دی؟!

پری همشهری 1395/06/28 ساعت 13:24

مگی....
قدرشو بدون
دلم واسه ماما بزرگم که فوت شده تنگ شد...

عزیز دلم...
چشم، قدرش رو می دونم

سین مثل صاد 1395/06/28 ساعت 10:49

سین مثل سادم دیگه , خیلییی دقیق
خب ی پارچه اقام , بی احترامی هم نکردم پس احتمال محترم بودنم هست:دی

صاد مثل صابر؟ :)

آویشن 1395/06/28 ساعت 03:05

خدا برات نگهشون داره.
مادر بزرگ ها یکی از نعمتای بزرگ زندگی ما هستن<3 <3 <3

واقعا آویش
ممنونم:)

مادربزرگتون هم باید زود مزدوج و بچه دار شده باشن پس
شما خواهرا به کی رفتین رو خدا عالمه!

بله خیلی هم ازدواج زیبایی کردن مادربزرگم، یک مرد خیلی نیک عاشقشون شد و ازدواج کردن، خدا هم یادشون انداخت هیچی اونقدر رویایی نیست و نذاشت بیشتر از 12 سال کنار هم باشن و مادربزرگم 27سالگیش رو با مرگ پدربزرگم گذروند.

راستی!
سوژه شدنتون هم مبارک!
http://radioblogiha.blog.ir/post/153

خیلی خیلی ممنونم:))))))

سلام
64 ساله شونه؟! واقعا؟!
پس خیلی زود ازدواج کردن که نوه هایی اندازه شماها دارن!
الان پدر من 59 ساله شون هست و نوه شون 10 ساله س

سلام
بله متولد اسفند ماه هستن. سال سی و یک
میشه 64 دیگه :) مادرم زود بچه دار شد، با خواهرم 17 سال و با من 21 سال اختلاف سنی داره مامانم
پدر شمام جوونن، پدر من به اون سن برسه نوه هم نداره هنوز !

سلااااااام
سوژه خبری این هفته ما شما بودین :)

سلااااام
ممنونم، خواهم شنید ؛)

شقایق 1395/06/27 ساعت 19:20

بهش بگو من دوسش دارم

عزیزم...... :)

سین مثل صاد 1395/06/27 ساعت 18:59

اقا من هستم بگو یکی هست ک خودش میگه دوستم داره

شما کی هستی دقیقا؟
مساله این است، مهم آقا بودن و محترم بودن آن شخص است :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد