مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

لوازم آرایش بیو

بچه های ساکن تهران لطفا اگه لوازم آرایش بیو داشتید و الان پوکه ی خالی رژ سایه یا حتی نصفه استفاده شده باشه و خلاصه هر چیزیش رو دارید بهم اطلاع بدید:| 

بهتون بگم چی کار کنید، فقطم همین امروز مهلت دارید، مرسی اه 



نظرات 6 + ارسال نظر
چوپان 1395/06/26 ساعت 16:32

من پیجای شمارو نمیبینم! چون پریوایته و فالوتون نکردم!
عجیب شد:|
البته پیج کیکو اره میبنم تازه اونم فالو نکردم
چجوریاست

والا منم نمی دونم چجوریه
ما با پیج کیک اونجا کامنتم گذاشتیم مثلا =)))))))
ولی خیلی هوشمنده اینیستاگرام...دقت کن اینی ستاگرام :)))))))

بهاره 1395/06/26 ساعت 14:31

خب بهمون بگو دیگه،دیگه وقتی نمونده

چشممم

Negar 1395/06/26 ساعت 13:58 http://negarkhaton.blogsky.com

من دارم و تهران نیسم

متاسفم... عین خودمی:دی

چوپان 1395/06/26 ساعت 13:56

منم تو اینستا دیدم دختره گذاشته بود:|
قطعا همونی که تو دیدیو!
چرا اینجوری میشه!

چون من اونا رو لایک می کنم، تو هم پیج ما رو می بینی و اینا
کلا پیجای شلوغ که طبیعیه هر دو ببینیم :)
البته روناک رو من از اول میدیدم ولی خدایی این پیج رو اتفاقی دیدم ؛) از پیج خواهرم که یکی لایکش نموده بود

بهاره 1395/06/26 ساعت 13:16

سلام عزیزم من ریمل شو دارم،ریمل هم میشه؟

یس

لابد فستیوال زده !!! الان که من اومدم از تهرااان اخه :))

نه اگه داشتی بگو:دی
یکی دیگه هم باشه جات مشکلی نیس حالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد