مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چای تازه دم

دیدم بهم اشاره می کنه، به روی خودم نیاوردم...گفتم ببینه حواسم نیست بی خیال میشه، خودمو به گوشیم مشغول کردم.

در حالیکه دستشو از چپ به راست و از راست به چپ توی هوا تکون می داد صدام کرد. مگی خانوم؟ 

با خستگی و کلافگی گفتم بله؟

میگم مگی خانوم شما خیلی خوب چایی دم می کنی، این جمله دو نوع معنی داشت، یکیش مفهومی بود. یعنی الان متوجه شدی غیر مستقیم چی می خوام بهت بگم؟!

_ بله می خواین بگین دیگه وقتشه، ولی من آمادگیشو ندارم، قصدم ادامه تحصیله!!! و چشم غره ای رفتم و سوت بلبلی زنان رفتم سمت اتاق :)))


× و صدای خنده ی حضار... مرتیکه میاد می شینه هر دو دقه میگه چای تازه دمت کو؟  :| بوخودا ما وظیفه ی چای پخش کردن هر ساعت چند بار رو نداریم :-" 

+ با اوشون خیلی صمیمی هستیم، وگرنه من و همچو شوخی های بی شرمانه ای؟! 

نظرات 2 + ارسال نظر
لیمو 1395/06/25 ساعت 11:28 http://Mydreamylife.blog.ir

:-)))

؛)

چشم غره خوب است!! گاهی بهتر از چای تازه دم!!

بعله :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد