مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آبگوشت خورا دوری کنید از من:دی مرسی، اه

واسه کیکمون به نتیجه رسیدیم بالاخره، خمیر کوکی رو درست کردم و گذاشتم تو یخچال استراحت کنه، واسه ناهارم هیچ برنامه ای نداشتم که دوستان زنگ زدن پاشو بیا اینجا آبگوشت!!! داریم برات خوبه... 

و یک عدد مگی مفلوک با چشمهای اشکی میره که زورکی آبگوشت بکنن تو حلقش، خدایا مگه این همه گیاه چشون بود که هی حیوون برای خوردن آفریدی:دی؟


+ از اون زماناست که از فکر کردن به مرغ و گوشت حالم بد میشه و هر روووزم مرغ و گوشت داریم:((

نظرات 4 + ارسال نظر
فرح 1395/06/26 ساعت 14:15

اختیاردارید خانوووم ...ازبس آت وآشغال بهمون انداختن گوشت خالص بخوریم تعجب میکنیم....ماهم شمارو دوست داریم خب

:))

فرح 1395/06/26 ساعت 02:14

مگی جون گوشت میخوری اگرنرم باشهوالا اون کبابایی که شما نوش جونتون میکنید من اگر بخورم فک درد میگیرم دوتا دوست خوبم مدام بهم تعارف میکردنا ولی من فکر دندونم بودماز بس کبابای چرب وچیلی خوردم

=)))))))))))
والا خیلی کم پیش میاد کباب نرم یافت می بشه
ولی کباب محلی خودمان را دوست می داریم خب
شما هیییییی به سلیقه غذایی ما توهین کن
ایششش

مگی جان حالش چطوره؟

چرا بدت میاد از غذاهای گوشتی؟

الهی شکر خوبه

والا دست خودم نیست، کباب دوس دارم اگر فیله و نرم باشه... دوستم نداشته باشم می خورم یعنی

آبگوشت با پیاز و سیر ترشی ۱۰ ساله و نون سنگک و بربرییییی
خب فقط تیلیتش رو بخور

=))) همه ی اینایی که گفتی بود امروز بود
ولی من روانم پریش شد تا سه قاشقم تموم شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد