مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

صبح تولدم !


صبح تولدم واسه کاری مجبور بودم برم دانشگاه ، رفتیم و بعدش نفهمیدم چی شد که سر از پارک در آوردیم و کلی قدم زدیم !

تو پارک نشستیم و من سورپرایز شدم که هم کلاسی عزیزم تولدم رو یادش بوده ! عجیب بودا !!!

باز نفهمیدم چی شد که دعوتش کردم بریم کافه ی روبروی پارک ! که حتی اسم کافه ش رو هم نمی دونستم ! یهویی شد که دو تا قهوه و یه چیز کیک گفتیم برامون بیاره و نشستیم به حرف زدن ... 

و به همین سادگی صبح تولدم مبارک شد !!!

نظرات 15 + ارسال نظر

چقدر من این طور سورپرایز شدن رو دوست دارم.
من یکی دو ماه قبل از تولدم همش پیش یکی از دوستام درباره "گفتگو در کاتدرال" حرف می زدم و اینکه می خوام برم سراغ یوسا، ولی نمی تونم. حس خوبی بهش ندارم. و از این حرف ها.
خلاصه روز تولدم دیدم همون "کاتدرال" رو واسم آورده...

کافه روبروی پارک، احتمالا آینه نبود؟ کافه کوچیکه؟ :)

منم واقعا دوست داشتم و یه سورپرایز واقعی بود...
عجیب بود که هم کلاسم حواسش به روز تولدم باشه!
چه جالب اینجوری مجبور شدین برین سراغش پس ...

کافه روبروی پارک مفاخر / خیابان شهریاران / رو به روی پارک / کافه Stage

زیتون 1393/11/14 ساعت 17:47

عاشق این کافه هام
خوشحالم خوش گذشته بهت.
شادی یعنی شکر عملی خدا

من اصلاً اهل کافه گردی نبودم !
این اواخر خیلی علاقه مند شدم یادم بمونه برای شمام عکس می گیرم که ببینید ؛ )
واقعاً خدایا شکرت زبونا و قلبااا

تولدت مبارک بانو ^ـ^
از آشنایی با وبلاگ پر از انرژیت واقعا خوشحالم
شادو خندون باشی

ممنونم فاطیما جان
شما هم همین طووور

غریب آشنا 1393/11/14 ساعت 01:16

آدرس کافه کجا بوده؟
رو به روی کدوم پارک هست اصلا یه آدرسی بده بتونم پیدا کنم نزدیکای ماست؟

آدرس کافه رو می خواستم بذارم . رو بروی پارک مفاخر . شهریاران می دونید کجاست ؟
می تونم آدرس دقیق تری فردا بهتون بدم . فقط می دونم از یخ سازی رفتیم داخل شهریاران و این کافه اونجا بود! بهمون دور نیست اصلاً

من میشناسمت میدونم میمیری درست عکس بگیری! ولی این عکس رو صاف میگرفتی ببینم کافه هه چه جوریاس! قشنگه، هم گرمه و هم سرده و این ویژگی یه کافه است!

و دوباره می گم اگه منو می شناسی که خب این در خواستی که داری معقولانه نیست :دی
میگم تو دوبار حرفاتو تکرار می کنی منم دو بار باید جواب بدم : ))؟!

من میشناسمت میدونم میمیری درست عکس بگیری! ولی این عکس رو صاف میگرفتی ببینم کافه هه چه جوریاس! قشنگه، هم گرمه و هم سرده و این ویژگی یه کافه است!

:| اگه می شناسی که باید بدونی من همینجوریا عکس می گیرم دیگه عکس مثه آدم بگیرم که دیگه مگی نیستم
هوم ! یه چیز باحالش این بود که کلی کاست اصلی فرهاد و خیلی ها رو داشت و می تونستیم انتخاب کنیم آهنگ رو بذاریم تو ضبط ..اصلاً اون حس کاستاش آدمک می گرفت
شاید دوست عکس صاف داشته باشه ازش بپرسم اگه بود آپلود می کنم واست برادز

سلام

خیلی هم زیبا بوده این صبح تولد

خودتون و روزهاتون همیشه مبارک باشید

سلام هم استانی عزیزم !

خیلی خیلی ساده و خوووب بوده طاها جان
: )ممنونممم

عمو سیبیلو 1393/11/13 ساعت 11:40

مگهان عزیز
با یک روز تاخیر
تولدتان مبارک
بهترین ها را برای شما آرزومندم
امیدوارم بهترین اتفاق های عمرتان تا کنون در سال پیش رو برایتان اتفاق بی افتد
همراه با یک عالمه انرژی مثبت
میلادتان مباااااااااااااااااارک


عموی عزیز ... عموی بهمنی عزیز ...
ممنونم واقعاً و خیلی خیلییی کیفورمان کردید
همه ی انرژی های مثبتی که ارسال کردید به اضافه ی کلی انرژی مثبتی که خودم داشتم راهی تهران شد براتون شاااد باشید کنار زن عموی عزیز

تولدتون مبارک : )

ممنونم مهرداد جان : ) ممنونم

عشقی من!

وقتی دو بار ثبت میشه
لازم نیست هردو رو تایید کنی هااااااااا!

این بی شعوره
یا تایید نمیکنه
یا دوتا سه تا !!!

شما نادیده بگیر و خطاشو ببخش


من فکر می کنم تو خیلی می خوای تاکید کنی دو بار می فرستی تازشم منم می خوام تاکید کنم دوباااار جوابتو میدم افروز

تولدت مبارک عزیزم
الهی 120 ساله بشی

ممنووونم عزیزم

شیما 1393/11/13 ساعت 10:48

تولدت مباااااارک باشه
امیدوارم امسال پر باشه برات از شادی ، سلامتی و موفقیت
بووووووووس

به به شیماااای عزیزممم :-)
ممنوووونم دختر ! هر آرزوی خوبی که داری برای من... الهی برای خودت زودترش پیش بیاد:-*

هوووووووورا

عاااااااشقتم مگی!

ینی من انقدر تاثیر گذارم عایا؟!!
به خودم ببالم؟!!!!

بلی !
به شدتتتت

هوووووووورا

عاااااااشقتم مگی!

ینی من انقدر تاثیر گذارم عایا؟!!
به خودم ببالم؟!!!!

سلاااام افروزکم !!!
منم عاشق تو می باشم :-))
خیلییی خیلی زیاد !!! نمی دونی کههه :-))) اوهوووم ببال چون من خیلی کم حرف گوش می کنم:دی

خوش اومدی به خونه ی اولت عزیزم.
تولدت بازم مبارک. چه قهوه و چیز کیکه دوست داشتنی ای با حضور تو.
تمامه روزهات مبارک

سلام ندا جونم ! ممنووونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد